Важливе про сервісне обслуговування виробів ПВХ. Для довгострокової експлуатації пластикових вікон слід не забувати про правильний догляд за віконними конструкціями і їх складовими, яке може забезпечити відділ сервісного обслуговування компанії “4 Етаж”. Дана послуга цікава як Замовнику, так і компанії, оскільки ми орієнтуємося не тільки на продажу металопластикових конструкцій з відмінних матеріалів, а й на надання першокласних послуг з догляду за даними конструкціями.
Важливе про сервісне обслуговування – як скористатися послугами компанії 4 Етаж!
Наші співробітники це висококваліфіковані фахівці з багаторічним досвідом в даній сфері. Для виклику співробітника сервісного відділу компанії “4 Етаж” слід:
- подзвонити за телефонами, які вказані в гарантійному талоні або сервісній книжці;
- надати відомості про номер договору на покупку пластикових виробів (наприклад Р-132/01 від 15.03.2012 року), ПІБ Замовника, вказати номер мобільного телефону (для зворотного зв’язку);
- адреса, за якою здійснювався монтаж пластикових вікон;
- детально описати причину виклику майстра (для з’ясування характеру проблеми і комплектування набору інструментів і матеріалів, необхідних майстру для її усунення);
- узгодити відповідні для Вас дату та час приїзду нашого співробітника.
При приїзді майстра ОБОВ’ЯЗКОВИМ є надання договору на вікна з товарними чеками на передоплату і на доплату. Обслуговування проводитися за умови повної виплати за договором, після закінчення робіт в сервісній книжці робиться відмітка про здійснення сервісного обслуговування.
Акцентуємо Вашу увагу:
- виїзд фахівця на сервісне обслуговування вікон в г. Киев здійснюється протягом декількох днів з дня оформлення заявки на сервісне обслуговування пластикових вікон;
- виклик на виїзд в сервісний центр від компанії 4 Етаж оформляється тільки при наявності договору і гарантійного талона, а також при повній оплаті замовлення.